Το υλικό μέρος ενός Υπολογιστικού Συστήματος
Α'τάξη: α) Στην τάξη, να ζωγραφίσετε σε χαρτί ένα Υπολογιστικό Σύστημα, σύμφωνα με τις οδηγίες του πληροφορικού (παράλληλη ζωγραφική στον πίνακα, ονόματα μονάδων (τα λέμε και όλοι μαζί), συνδέσεις με Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας, προειδοποίηση να μην αγγίζουν τις πρίζες, επίδειξη του Η/Υ της τάξης τους)
β) Στο εργαστήριο εκμάθηση χειρισμού του ποντικιού (αριστερό, δεξί, διπλό κλικ, επιλογή, σύρε κι άφησε) και του πληκτρολογίου, μέσω δραστηριοτήτων της εκπαιδευτικής σουίτας GCompris και του code.org στο https://studio.code.org/s/course1/stage/3/puzzle/1
Σημείωση: την εκπαιδευτική σουίτα GCompris μπορούν οι γονείς/κηδεμόνες να την κατεβάσουν δωρεάν στον Υπολογιστή ή το κινητό/τάμπλετ, επιλέγοντας εδώ: https://www.gcompris.net/index-el.html
Β'τάξη: α) Στην τάξη: Να ζωγραφίσετε σε χαρτί ένα Υπολογιστικό Σύστημα και να γράψετε δίπλα σε κάθε μονάδα το όνομα της (επανάληψη από πέρυσι).
β) Στην τάξη γίνεται επίδειξη ενός Υπολογιστικού Συστήματος, μέσω της ιστοσελίδας http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/953 (εικόνα). Ποια από αυτά τα μέρη είχατε ζωγραφίσει;
γ) Στο εργαστήριο: Να επισκεφθείτε το παρακάτω διδακτικό σενάριο (πλατφόρμα Αίσωπος) http://aesop.iep.edu.gr/node/16119/4148 που μοιάζει με ηλεκτρονικό βιβλίο και να κάνετε τις ασκησούλες (συμπλήρωση κενών, κρυμμένος θησαυρός κλπ).